A A A A A
Bible Book List

یسعیاہ 20Urdu Bible: Easy-to-Read Version (ERV-UR)

مصر اور اتھوپیا کو اسور کا شکست دینا

20 سر جون شاہ اسور نے ترتان کو اشدود کی طرف بھیجا۔اس نے وہاں آکر اشدود کے خلاف لڑا ئی کی اور اس پر قبضہ کر لیا۔ اس وقت یسعیاہ بن آموص کی معرفت خداوند نے پیغام بھیجا ، “جا اور ٹاٹ کا لباس جو تمہا رے کمر پر ہے کھول دے اور اپنے پا ؤں سے جو تے اتار دے۔” یسعیاہ نے خداوند کے حکم کو قبول کیا اور وہ بغیر کپڑوں اور بغیر جو تو ں کے ادھر اُدھر گھومتا رہا۔

پھر خداوند نے فرمایا، “یسعیاہ تین سال تک بغیر کپڑو ں اور جو تو ں کے ادھر ادھر گھومتا رہا۔ یہ مصر اور اتھوپیا کے لئے ایک نشان ہے۔ شاہ اسور مصر اور اتھوپیا کو ہرائے گا۔ اسور وہاں کے لوگو ں کو قیدی بنا کر ان کے ملکوں سے دور لے جا ئے گا۔ بو ڑھے اور جوان لوگوں کو بغیر کپڑوں اور ننگے پاؤں کے لے جا ئے جا ئیں گے۔ یہاں تک کہ ان کا پٹھا بھی ڈھکا ہوا نہ ہو گا۔ مصر کے لوگ شرمندہ ہوں گے۔ جو لوگ اتھوپیا پر بھروسہ کیا اور مصر کے بارے میں شیخی بگھار ا وہ مایوس اور نا امید ہو گا۔”

اس وقت ساحلی علاقے کے باشندے کہیں گے، “ہم لوگ ان پر بھروسہ کئے۔ہم لوگ اس کے پاس مدد کے لئے بھا گے تا کہ اسور کے بادشاہ سے بچ جا ئیں۔لیکن دیکھو ہماری امید گاہ کا کیا حال ہے۔ اس لئے ہم لوگ کیسے رہا ئی پا ئیں گے ؟”

Urdu Bible: Easy-to-Read Version (ERV-UR)

2007 by World Bible Translation Center

  Back

1 of 1

You'll get this book and many others when you join Bible Gateway Plus. Learn more

Viewing of
Cross references
Footnotes