A A A A A
Bible Book List

اوّل تواریخ 4Urdu Bible: Easy-to-Read Version (ERV-UR)

یہوداہ کے دوسرے خاندانی گروہ

یہوداہ کے بیٹے تھے :

فارض، حصرون ، کر می ، حصور ، اور سوبل۔

سوبل کا بیٹا ریایا ہ یحت کا باپ تھا۔ یحت حومی اور لاہد کا باپ تھا۔ یہ لوگ صروتی لوگوں کے خاندانی گروہ ہیں۔

عطیام کے بیٹے : یزرعیل ، اِشامہ اور ادباش تھے اور ان کی بہن کا نام بضل الفونی تھا۔

فنو یل جذور کا باپ تھا اور عزر حوسہ کا باپ تھا۔

یہ سب حور کے بیٹے تھے۔ حُور افراتہ کا سب سے بڑا بیٹا تھا اور افراتہ بیت اللحم کا بانی تھا۔

تقوع کا بانی اشور تھا۔ اشور کی دو بیویاں تھیں۔ انکے نام حیلا اور نعراہ تھے۔ نعراہ نے اس کے لئے اخوسام ، حیفر ، تمینی اور اخشطار کو جنم دیا۔ یہ سب نعراہ کے بیٹے تھے : حیلا کے بیٹے: ضرت ، صوحر ، اتنان اور قوض تھے۔ قوض عنوب ضوبیہ کا باپ تھا۔قوض ہاروم کے بیٹے اخر حیل کے قبیلوں کا باپ تھا۔

یعبیض اپنے بھا ئیوں سے زیادہ معزز تھا۔ اس کی ماں نے کہا ، “میں نے اس کا نام یعبیض اس لئے رکھا کیوں کہ اس وقت میں بڑی تکلیف میں تھی جب میں اس کو جنم دے رہی تھی۔” 10 یعبیض نے اسرائیل کے خدا سے دُعا کی ، “تو مجھے حقیقی فضل دے۔ اور میری زمین بڑھا دے تو میرے نزدیک رہ اور مجھے برائی سے بچا تا کہ میں کو ئی تکلیف نہ جھیلوں اور خدا نے اس کی دعا کا اجر دیا۔”

11 سوخہ کا بھا ئی کلوب محیر کا باپ تھا۔ جو کہ استون کا باپ تھا۔ 12 استون بیت رافا ، فاسح اور تحنّہ کا باپ تھا۔ تحنّہ عرنحس کا باپ تھا یہ سب آدمی ریکہ کے تھے۔

13 قناز کے بیٹے غتنیل اور شرایاہ تھے، غتنیل کے بیٹے حتت اور معوناتی تھے۔ 14 معوناتی عفرہ کا باپ تھا

اور شرایاہ یوآب کا باپ تھا۔ یوآب جی خراسیم کا بانی تھا۔ وہ لوگ اس نام کو استعمال کئے کیوں کہ وہ ماہر کاریگر تھے۔

15 یفنّہ کا بیٹا ، کا لب کے بیٹے : عیرو ، ایلہ ، اور نعم تھے۔ ایلہ کا بیٹا قناز تھا۔

16 یہلل ایل کے بیٹے زِیف ، زیفہ ، تیریا اور اسری ایل تھے۔

17-18 عزیر کے بیٹے ایتر ، میرد ، عفر اور علون تھے۔ فرعون کی بیٹی بتیاہ جس سے میرد نے شادی کی تھی اس کے بیٹے تھے : بتیاہ حاملہ ہوئی اور میریم ، سمعی اور اسباح کو جنم دیا۔ اسباح استموع کا باپ تھا۔ میرد کی ایک اور یہودی بیوی نے یرد ، حبر ، اور یقوتی ایل کو جنم دیا۔ یرد جدور کا باپ تھا ، حبر سوکو کا باپ تھا اور یقوتی ا یل زنوح کا باپ تھا۔

19 نحم کی بہن ، ہودیاہ کی بیوی کے بیٹے تھے : جرمی قعیلہ کا باپ تھا اور معکاتی استموع۔ 20 شیمون کے بیٹے : امنون ، رِناہ ، بن حنان اور تیلون تھے۔

یشعی بیٹے زوحت اور بن زوحت تھے۔

21-22 یہوداہ کا بیٹا ، شیلہ کے بیٹے تھے : عر، لعدہ ، یوکم۔ یہ لوگ کو زبیاہ، یوآس اور سراف سے تھے۔ عر لکہ کا باپ تھا۔ لعدہ مریسہ کا باپ تھا اور بیت اسبح میں کتانی کا ریگروں کا قبیلہ۔ یوآس اور سراف نے موآبیوں سے شادی کی اور بیت اللحم واپس گئے۔ یہ دستاویز بہت پرانی ہیں۔ 23 وہ جو نیتائم اور گڈیرا میں رہتے تھے کمہار تھے۔ وہ وہاں بادشاہ کی خدمت میں رہتے تھے۔

شمعون کی اولاد

24 شمعون کے بیٹے نمو ایل ، یمین ، یریب ، زارح اور شاؤل تھے۔ 25 شاؤل کا بیٹا سلوم تھا۔ سلوم کا بیٹا مبسام تھا اور مبسام کا بیٹا مسماع۔

26 مسماع کا بیٹا حمو ایل تھا۔ حمو ایل کا بیٹا ذکور تھا اور ذکور کا بیٹا شمعی تھا۔ 27 شمعی کے سولہ لڑ کے اور چھ لڑ کیاں تھیں۔ لیکن شمعی کے بھا ئیوں کے زیادہ بچّے نہیں تھے۔ ان لوگوں کا پورا قبیلہ اتنا بڑا نہیں تھا جتنا کہ یہوداہ کے لوگوں کا۔

28 وہ لوگ بیر سبع ، مو لادہ ، حضر سوعال ، 29 بلہاہ ، عضم ، تولاد ، 30 بتو ایل ، حرمہ ، صقلاج ، 31 بیت مر کبوت ، حضر سوسم ، بیت برائی اور شعریم میں رہتے تھے۔ وہ لوگ ان کے شہروں میں داؤد کے بادشاہ ہونے تک رہے۔ 32 ان لوگوں کی سکونت گاہ عطام ، عین ، رمون ، توکن اور عسن میں بھی تھی کل ملا کر پانچ شہر تھے۔ 33 اور ساری سکونت گاہ جو ان شہروں کے آس پاس اور بعلت تک تھی یہ انکی سکو نت گاہ تھی۔ وہ لوگ خاندانی دستاویز بر قرار رکھا تھا۔

34-38 میشو باب ، یملیک ، امصیاہ کا بیٹا یوشہ ، یوئیل عسی ئیل کا بیٹا شرایاہ ، شرایاہ کا بیٹا یوسیبیا، یوسیبیا کا بیٹا یاہو ، الیو عینی ، یعقوبہ ، یشو خایا، عسا یاہ ، عد ایل ، یسمی ئیل ، بنائیا ، سمعیاہ کا بیٹا شیمری ، شیمری کا بیٹا یدائیا ، یدائیا کا بیٹا الون ، الون کا بیٹا شیفی ، شیفی کا بیٹا زیزہ۔

یہ سب آدمی انکے خاندانی گروہ کے قائدین تھے۔ انکے خاندان بہت زیادہ بڑھے۔ 39 وہ جدور شہر کے باہر وادی کے مشرقی جانب اپنی بھیڑوں اور مویشیوں کے لئے چراگاہ کی تلاش میں گئے۔ 40 انہیں بہت عمدہ اور زیادہ گھاس والے چراہ گاہ ملے۔ زمین کشادہ ، پُر سکون اور پُر امن والی تھی پہلے وہاں حام کی نسلی رہتی تھیں۔ 41 لیکن وہ جن کے ناموں کی فہرست بنائی گئی تھی یہوداہ کے بادشاہ حزقیاہ کے زمانے میں جدور آئے۔ وہ حامی لوگوں ( ساتھ ہی ساتھ معونی لوگوں ) کی سکو نت گاہ پر حملہ کیا اور انہیں نیست و نابود کیا جو کہ آج تک ظا ہر ہے۔ اور وہ لوگ انکی جگہ میں رہے کیو ں کہ وہاں انکے مویشیوں کے جھنڈ کے لئے چراگاہیں تھیں۔

42 کچھ پانچ سو شمعونی لوگ شعیر کے پہا ڑی ملکوں میں گئے۔نعریاہ ، رفایا اور یسعی کے بیٹے عزی ایل نے ان لوگو ں کی رہنمائی کی۔ شمعونی لوگ وہاں رہنے والے لوگوں کے خلاف لڑے۔ 43 ان لوگوں نے باقی بچے عمالیقی لوگوں کو جو کہ بچ گئے تھے ہرا دیا اور وہ لوگ اب تک وہاں رہتے ہیں۔

Urdu Bible: Easy-to-Read Version (ERV-UR)

2007 by World Bible Translation Center

  Back

1 of 1

You'll get this book and many others when you join Bible Gateway Plus. Learn more

Viewing of
Cross references
Footnotes