A A A A A
Bible Book List

یسعیاہ 35Urdu Bible: Easy-to-Read Version (ERV-UR)

خدا کا اپنے لوگو ں کو تسلّی دینا

35 بیابان اور خشک زمین بہت خوشحال ہو جا ئے گا۔۔ ریگستان شادماں ہو گا اور نرگس پھول کی مانند شگفتہ ہو گا۔ اس میں کثرت سے کلیاں نکلیں گی۔ وہ شادمانی سے گا کر خوشی منا ئیں گے۔لبنان کی شان وشوکت اور کرمل وشارو ن کی زینت اسے دی جا ئے گی۔ وہ خداوند کا جلال اور ہمارے خدا کی حشمت دیکھیں گے۔

کمزور بانہوں کو پھر سے طاقتور بنا ؤ۔ ناتواں گھٹنوں کو مضبوط کرو۔ لوگ ڈرے ہو ئے ہیں اور الجھن میں پڑے ہیں۔ان لوگو ں سے کہو ، “طاقتور بنو ڈرو مت۔دیکھو تمہا را خدا آئے گا اور تمہا رے دشمنوں کو جو انہوں نے کیا ہے اس کی سزا دیگا۔ وہ یقیناً آئے گا اور تمہیں جزادے گا اور تمہا ری حفا ظت کرے گا۔” پھر تو اندھے دیکھنے لگیں گے ان کی آنکھیں کھل جا ئیں گی۔ اور بہرے سن سکیں گے۔ اور ان کے کان کھل جا ئیں گے۔ تب لنگڑے ہرن کی مانند چو کڑیاں بھریں گے اور گونگے گا سکیں گے۔ کیونکہ بیابان میں پانی اور ریگستان میں ندیا ں پھوٹ نکلیں گی۔ بلکہ سراب ( نظر کا دھوکہ ) تالاب ہو جا ئے گا۔اور خشک و پیاسی زمین چشمہ بن جا ئے گی۔ گید ڑوں کی ماندوں میں جہاں وہ پڑے تھے وہاں گھاس لمبی ہو جا ئے گی اور پانی کا پو دا اگ آئے گا۔

اس وقت وہاں ایک راہ بن جا ئے گی اور اس شاہراہ کا نام ہو گا “مقدس راہ ” اس راہ پر ناپاک لوگوں کو چلنے کی اجازت نہیں ہو گی۔ کو ئی بھی احمق اس راہ پر نہیں چلے گا۔ صرف خدا کے مقدس لوگ ہی اس پر چلا کریں گے۔ لوگو ں کو نقصان پہنچانے کے لئے اس سڑک پر کو ئی شیر نہیں ہو گا۔ کو ئی بھی درندہ وہاں نہیں ہو گا۔ وہ سڑک ان لوگو ں کے لئے محفوظ ہو گی جنہیں خدا نے بچا یا ہے۔

10 خدا اپنے لوگوں کو آزاد کرے گا۔ اور وہ لوگ پھر لوٹ آئیں گے۔ لوگ جب صیون پر آئیں گے تو وہ مسرور ہوں گے۔ وہ ہمیشہ ہمیشہ کیلئے خوش ہو جا ئیں گے۔ ان کی شادمانی ان کے سر پر ایک تاج کی مانند ہو گی۔ وہ خوشی اور شادمانی حاصل کریں گے۔ اور غم و ماتم وہاں سے ختم ہو جا ئیں گے۔

Urdu Bible: Easy-to-Read Version (ERV-UR)

2007 by World Bible Translation Center

  Back

1 of 1

You'll get this book and many others when you join Bible Gateway Plus. Learn more

Viewing of
Cross references
Footnotes